Szuper nap!:)

Reggel miután Pancit (Ami nyaral) megetettem, öltöztettem, játszottunk, keltettem Apát és ugrottam fel a futópadra.:))

Annyira jól esett... 10-15%-os emelkedőn nyomtam le 30 percet 5-6 os fokozaton, 300 kcal-t égettem el. Éhgyomorra edzettem, állítólag így a legjobb.:) A cél 20%-os emelkedőn kocogni 30 percet. Most már a cél a az állóképességem és erőnlétem növelése.:))

Jó lenne, ha minden nap így indulna. De van nekem két édes Kincsem, akik mellett (plusz háztartás) úgy eltelik a délelőtt, hogy észbe sem kapok. Illetve Apa is korán indul dolgozni...de amikor úgy alakul, így fogom kezdeni a napomat, nagyon jól érzem magam!!!

Pancival készültem egy nagy sétára, de a Drágám elaludt hamizás közben és betettem a kiságyba. ha felkel irány ki!:) Addig is pihizek picit. Ma semmi dolgom...ritka.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény