Fülészeten...

3 órát ültem a fülészeten ma...terhesen mikor nagyon fájt a fülem, felszúrták és kaptam rá gyógyszert is. Azóta nem hallottam rá rendesen, illetve a nyomás különbségeket sem bírtam. Érzékeny volt. Elmentem ma megnézetni. Át kellettfújni...nem kellemes, de tűrhető. Holnap is megyek, de be kell kopognom és behívnak.:) Az a baj, hogy nincs kiegyensúlyozva a nyomás a dobhártya két oldalán, ezt kell visszaállítani. Ezen vagyunk...

Ma nem futok így, viszont egy 2009-es csípő-fenék tornát biztos fogok. De majd este.:)

Hétvégén úgy néz ki már lesz cardió dance...már alig várom.:)

Ma tökfőzelék volt az ebéd, nyami.:) Holnap bakonyi borda lesz, penne durum tésztával.:)))

A Gyerekekért az Oviba rollerrel mentem, jól esett.:)

Megjegyzések

  1. Én is tökfőzeléket tervezek főzni :) Hogy csinálod, hogy fogyis legyen? :)

    VálaszTörlés
  2. Én úgy szoktam, hogy kókuszsírón a hagymát megdinsztelem, rá só, ppaprika, pici vegeta, erre 1 evk. ecet, erre teszem a tököt és a kaport, majd mikor összefonnyadt, akkor felöltöm tejjel, hogy ellepje, abban is fő egy picit és utána 1 tejfölbe 1,5 evk keményítővel "habarom".:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény