Mozgás: Péntek Enikő: light intervall

A tegnapi edzésem, Czanic Balázs: Capoeira 3., Kustánci Lia féle torna volt. Hát miközben csináltam nem éreztem olyan brutálnak, de mára olyan izomlázam van a hasamban és a derekamban.:))) Jó lesz ez.:))

Ma ez: http://tornavideo.hu/2012/03/light-intervall/ és esetleg Réka felsőtest a terv.:))

Meg szeretném szerezni a Capoeira 2-őt, amiben Body Szilvivel tornázik Balázs és Péntek Enikő DVD-jét is.:))) Kis változatosság.:))

Lenyomtam!:D

Húúúúúúúúú 3 kört csináltam....annyira jó volt.:) Nekem jó, hogy ki tudom írni lapra, így olyan zene megy alatta, amilyet én szeretnék, most éppen, Gaga: Judas.:))) Holnap 4 kört fogok csinálni.:) Aztán azt hiszem megveszem a DVd-t is.:))) Nagyon bejött, szakadt rólam a víz és bemelegítéssel, nyújtással együtt 30 perc volt.:)))

Azt hittem sok lesz az a 20 után 10 mp pihenő...de nem, kellett, hogy a 20 mp-et teljes erőbedobással tudjam csinálni.:))) Közben pedig a 10 mp alatt gyorsan gyalogoltam.:)

Szívből ajánlom mindenkinek! Nekem nagyon jött tett a változatosság.:))

Ma még ezt megcsinálom:

http://www.youtube.com/watch?v=8z_cP0TmQjI

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény