Sűrű nap...

Ma nagyon sűrű napom volt.:)) Egész délelőtt le sem ültem. Mosás, főzés, rendrakás, majd két nagy séta, az egyik közben bevásároltam, közben Amit reggel Oviba elindítani, oviból elhozni, közben természetesen Pankuciztam.:)))

Ja és persze a gyerek etetése, főzés közben, kiszámolva, hogy mikor kell indulnom az oviba pontosan, letudtam a tornát.:)) Enikő felsőtest és csípő tornáját csináltam.:))) A sok séta mellé, komoly volt.:)

Más! Mostanában mikor sétálok mindig találkozok Fogyissal.:)) Ez olyan jó.:)) Vagy ismerem már, mert találkoztunk egyszer kétszer vagy vagy Ő ismer meg (szégyen, (de annyira nagy boldogság is nekem, hogy annyian olvassák a blogot és vannak a csoportban) hogy nem ismerek meg mindenkit egyből!).:))) De ez annyira jól esik nekem.:)))))))

Büszke vagyok a NonóÉletmód-os fogyis táborra...szuperek a csajok, kemények és nagyon tudnak küzdeni!:)))

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény