Futás 2. alkalom!

Bizony, az az érzés, amit futás után érzel, kevés dologhoz fogható...
tényleg feltölt és jól esik, már ha jól csinálod.:)

Nekem a legrosszabb mindig az oldalszúrás volt, de mióta ajánlották a 3 levegővétel be, három kit, SEMMI SZÚRÁS!!!:) Nagyon figyelek rá, végig.

Illetve szerintem fontos, hogy nem egyből 30 percet vagy 3 km-t kell lefutni, csak fokozatosan...

Én ma 30 percet futottam, 6-os fokozaton 1 percet gyalogoltam és 7-es fokozaton 2 percet kocogtam (figyelve a levegőre, karmunkára, ne csoszogjak...szépen!) végén meghúztam 9-sen 2 perccel. Lehet, hogy ez valakinek kevés vagy könnyű, de én olyan boldog vagyok!!! 
Megállás nélkül tudtam 2 percet kocogni és összesen 16 percet!:)))
30 perc alatt 3.3 km-t tettem meg és 255.5 kcal égettem el.:)))

Mi a cél? 30 percen keresztül futni...nem érdekel hány km teszek meg, az érdekel, hogy eljussak odáig, hogy megállás nélkül futok, ha úgy tetszik kocogok 30 percet!:))) Először 7-esen, később 8-9-10-es fokozaton.:)

Tudom, hogy sikerülni fog és azt is, hogy ezzel elérem azt, amiért elkezdtem futni!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény