Futás 3. alkalom!

Hát bebizonyosodni látszik, amit annyian mondtak nekem. A futás tényleg nemcsak a legjobb és leghatásosabb mozgásforma, hanem tényleg olyan energiákat szabadit fel benned közben és utána, hogy eszméletlen.:D

Én UTÁLTAM futni! Egyrészt az oldalszúrás miatt, másrészt, mert nem marad egyszerűen levegőm, harmadrészt, mert egyből ezerrel elkezdtem futni.

Kiokítottak és most láss csodát működik és jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!:)))

Nagyon fontos a 3 be, 3 kilégzés, nekem annyira bejött, hogy egy pillanatra nem szúr az oldalam és nincs lihegés.:) Ez az a tanács, ami miatt azt hiszem meg fogom tudni szeretni a futást! Köszönöm!:)))

Illetve, hogy szépen, fokozatosan kell ezt is csinálni. ha valaki egyből 5 km-t akar lefutni, 100 m után kiköpi a tüdejét. Ugyan így van, ha valaki 2 hónap alatt szeretne 30 kg-t fogyni! Lehet, de nem biztos, hogy jó vége lesz!

3. alkalommal, hogy futottam: 
30 perc alatt 3.4 km tettem meg és 265 kcal égettem el.:) 
1 perc gyors gyaloglás 6-sal, majd 3 perc kocogás 7-en... 
(2. alkalommal 2 perc volt a 7-es)
az utolsó 8 percet úgy osztottam be, hogy 5 perc 7-el, 1 perc 6-os, majd 2 perc 9-el!:)
Nagyon nagyon boldog vagyok.:))

Utána megcsináltam az egy kör Enikő popsi gyakorlatot.:))) A gyerekek pont elaludtak (addig Apával voltak, csak Apa ment vissza dolgozni) így letudtam, hajat mostam, rendbe hoztam magam és a car napomból egy energikus, csúcs nap lett!!!:)

Csütörtökön kocogok legközelebb, akkor már 7-sen 4 percet, majd 5 percet, 6...:) Lassan elérem a 7-sen 30 percig folyamatos kocogást...utána feljebb lépek a 8-sok világába.:)) A végső cél 30 percig futni 9-10 fokozaton, élvezni és jól érezni magam.:)))

Tudjátok mi a fura? Hogy azért kezdtem el futni, hogy formáljam a popsimat, de valahogy már nem ez hajt....hanem valami egészen más...:)

Megjegyzések

  1. Ez a futás már csak ilyen... megfertőzi az embert! :) És csak akkor lehet csinálni ha szereti az ember! ;)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény