2012. május 19., szombat

Futás...

Újra belevágok. Nekem ez a futás egy akkora mumus, 
szeretném már elérni, hogy ne legyen az!!! 

Hiába értem el a tervezett súlyomat (mostanában nem volt nagy étvágyam, lement pár kg, de tegnap a hurka-kolbász vacsi, azért visszahozta  a súlyomat!:)) szóval hiába vagyok 60-62 kg között az alakom még mindig nem az igazi. Mert bizony hiába tetszik felül, a karom, hátam, de a csípőm és főleg a fenekem nem akar kis feszes, kerek lenni!:) És mivel pontosan tudom, hogy popsira (hasra is) a legjobb a futás, így belevágok.

A célom nem más, mint heti 3 szor futni padon. Hogy mennyit, azt nem tudom, sem km, sem időre, majd szépen fokozatosan, de futni, futni, futni kell!!!! Időt kell rá valahol a zsúfolt napjaim között szánni, mert úgy érzem az elérni kívánt eredményt, ezzel a mozgással tudom megszerezni! És meg is fogom!!!

Ma el is kezdem és szerintem holnap is futok, mert Apa itthon van és ez a két nap tutti, aztán ahogy tudom, de a heti 3 meg kell, hogy legyen.:))))

Nyárra, vagyis kb. 1 hónap múlva már jó lenne valami változást látnom popsi tájékon...belehúzok!

A CÉLJAINK VISZNEK MINKET ELŐRE!!!!:D

2 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy Te egyébként is véghez viszed, amit elterveztél, és nincs szükséged plusz motivációra, de nekem az szokott segíteni a futásban, ha mindig kitűzök kis célokat. Pár évvel ezelőtt a legelső az volt, hogy egy egész zeneszámot végig tudjak kocogni megállás nélkül. :D Most pedig már a 10 km-t tűztem ki pár hónap múlva, nemrég a 7-et már simán teljesítettem. :) Nekem sokkal jobb érzés nem azzal a tudattal futni, hogy ez most jót tesz az alakomnak, hanem hogy igen, képes vagyok lefutni x percet vagy x km-t! :) Hajrá Nonó, biztos ügyesen belejössz!

    VálaszTörlés
  2. Köszi fülike.:))) Ma 20 perc ment, azalatt 2.2 km és utána még popsitorna...egyenlőre a terv, hogy menjen a 30 perc folyamatos futás...ma 20 perc alatt volt futás és gyors gyaloglás is 6 és 9 fokozaton.:)

    VálaszTörlés