Futásom!

Alakul a molekula.:) 30 perc alatt 3.6 km sikerült tegnap.:) Boldog a kicsi szívem.:)

A legnagyobb boldogságom pedig az, hogy a 30 percben volt egyszer 8 és egyszer 9 perc amikor egyfolytában 7-sen kocogtam.:) 3 alkalommal ezelőtt még 1 perc 6-os, 2 perc 7-es ment....:)) Ezért mondom türelem és fokozatosság!!!!

Holnap futok megint, a cél megint 100 m-el töb, vagyis 3.7 km...meglátjuk.:) De most már még több ideig kocogok 7-sen egyfolytában, hisz az első célom úgy is az, hogy megállás nélkül menjen a kocogás. 

Tegnap kipróbáltam már a 8-9-10 fokozatokat is. Pont ma néztem Réka videóját, amiben mondta, hogy 11-sen kocogott és 13-14-en sprintelt...basszus és már 9-n is sprintelek.:)))))))))))

Na, de majd idővel.:)) Holnap már jó lenne 10-10 perceket lekocogni és a végét 8-sal megnyomni.:) 

A végső cél, alkalmanként 5 km-t futni!!!! 
És addig nem is adom fel, ameddig el nem jutok odáig.:))

Megjegyzések

  1. Lehet hogy a gépek között is van különbség. Én a konditeremben 30 percet szoktam gyorsgyalogolni, kocogni, futni. Nekem a gyaloglás 7,5 fokozaton, a kocogás 9-es fokozaton van és a 10-es az már futás. Így teszek meg 4 km-t 30 perc alatt. Ja és 1, 3, 5 emelkedő váltakozik percenként. 350-400 kcal ég el a gép szerint. Pulzusom 160-170 körül mozog.

    VálaszTörlés
  2. jaj mar en is hogy szeretnek futni, de mar ide s tova 5-6 napja esik egyfolytaban, igy meg marad, es meg 3 hetre josoltak esot mi felenk, hat szornyu, ugyesen haladsz

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény