Ki korán kel...

Biza n7-kor én már kimostam egy adagot, rendet raktam, felmostam a lakást és elláttam Pancit. Panna baba biza ma f5 kor kelt.:((( Persze azóta már újra alszik, én azóta már Amizok.:)) 

Korai kelés ellenére, alapvetően nagyon jó kedvem van ma...is!:))) 

Tegnap végül a Réka INEP talaj részt csináltam meg, Enikő popsi tornával kiegészítve, este f10 kor jutottam el odáig, de lenyomtam.:)) Mai torna terv: 2008 RR felsőtest.:)

Most 7 óra van, lassan kész az ebéd, krumplifőzelék. Amica mindjárt indul az oviba...most öltözik.:) Már egyedül öltözik, illetve egyedül mos fogat, mosakszik, csak fésülnöm kell.:)) Nagylány.:)

 Úgy voltam vele, mire várjak, gyorsan megcsinálok mindent, jó hűvös is volt még reggel, friss levegő és így egész délelőtt tudok majd sétálni és pihizni Pancival.:)) Jó kis nap lesz ez is!:D


Nekem ma jön U1 hortobágyi húsos palacsinta...imádom, de soha nem készítek, mert a családban csak én szeretem. Így rendeltem és még csak nem is fogok hízni tőle..))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény