Mai adagom!

Réka 2011 Csípő A rész, Enikő 10 p. comb. 
Ha még lesz időm és erőm, akkor felsőtestre is edzek.:)

Volt egy "nem esett jól az étel " hetem, mikor ledobtam 2 kg-t. Ennek azért nem örültem, mert féltem nehogy izomból fogyjak, stb. Mostanra visszajött 1 kg belőle, ez így rendben is van, most 61 kg vagyok.:)) 

Nagyon bízom a futásban, úgy érzem így elérhetem azt az alakot, amit szeretnék.:)))

Van itthon sok eprem, tegnap vettem, de nem jutottam el odáig, hogy egyek belőle. Ma azt osztom be reggelire, tízóraira, uzsira és vacsira is eszek belőle. Az ebéd remélhetőleg tökfőzelék lesz, már ha kapok végre tököt.:))

Tegnap meghozta Apa Praliné Zsuzsitól a bonbonokat........csak annyit, hogy én ilyen finom csokikat még nem ettem!!! Ajánlom szívből.:))) http://www.pralineparadicsom.hu/

Ma elkészülnek a varrónőnél a nyári ruháim...a régi hosszú ruháim lettek rövidek, a megmaradt anyagból pedig Amicának készültek nyári ruhák.:))))

Végre szép idő van, az embernek a kedve is sokkal JOBB!!!!:D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény