Brutális cardió dance!!!

Két dolog miatt is...az egyik, hogy a Csarnokban konkrétan 50 fok van, a másik, hogy szokás szerint szuper a hangulat, jókedv, nevetés és tánccccc, izzadás, zsírégetés ezerrel.:))))

Este a torna után megittam a fehérje shakemet...jól esett, eltelített. 
Ma torna után kefirt fogok enni.:)

Mai ebédünk: bazsalikomos csirke, rizzsel, kovászos uborkával.:))) Tízóraira málnát ettem, de csak negyed kilót vettem, horror árban van basszus...

Viszont vettem dinnyét, az lesz az uzsi.:)

Egy nap alatt 1 kg leugrott, ami persze még csak víz, de azért örülök.:)

Ma 10 hónapos a Kishercegnőm, aki már feláll, kapaszkodva jár, ha kedve van mászik, de még mindig  a kúszást szereti a legjobban. Mosolygós, kedves Tündérke...imádjuk, a Nővérével együtt.:)

Ja és persze Amica is tánctáborozik, bizony 3 évesen, napi 3 óra tánc, büszke vagyok rá, Soha nem erőltetném rá, de maga döntött így és szereti. Én pedig büszke vagyok rá és boldog, hogy ilyen korán "sportol" valamit és megtanulja a sport által nyújtott nagyon fontos fogalmakat, mint kitartás, akarat, illetve jó lesz a későbbiekben az erőnléte és az állóképessége is. A sport, az élete része szeretném, hogy legyen, mert tudom mennyit ad az embernek a napi mozgás.:)

Szép napot nektek is.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény