Enikő 1. DVD kardió intervall edzés!

Őszinte leszek, be voltam tojva, hogy fog ez nekem menni. A popsi-has, comb-kar nagyon tetszenek. Brutál izomlázam van tőlük, tényleg hatásosak.:)

De mára már kellett valami kardió is...belevágtam. Kemény volt, de nagyon jól esett és mindent meg tudtam és végig tudtam csinálni, ENNEK ANNYIRA ÖRÜLTEM!:D Féltem a négyütemű fekvőtámasztól és a fekvőtámaszban jobbra-balra ugrálástól is...de mentek.:)

Közben a pihenő (helyben járás) helyett, nekem Panka utána szaladgálás, vele játszás, szőnyegre visszahozás volt, de így is ment. Úgyhogy kérem szépen Anyukák, kisgyerek sem akadály, tény, nem egyszerű!:)))

Holnap asszem belevágok a szuperintenzív részbe is!:) Úgy örülnék, ha az is menne.:))))

Ja és sokan írták, hogy kevesebb volt a súlyuk fél-1 kg az intervall után, így lemértem magam előtte....és ha 1 kg-t nem is, de 40 dkg lement.:)

Megjegyzések

  1. Kedves NONO!!Neked még a rizsnap is használt én attól is +2 kg híztam!!!Ezt az edzést én még nem tudom végigcsinálni,de 15 perc nekem is megy belőle...És nekem nő csak a súlyom.....Nagyon elvagyok keseredve és irigy vagyok:)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény