Ma "pihi"!

Ma Amicának sem lesz 4-től f7-ig tánc tábora és nekem sem cardió dancem, hanem megyünk strandolni a J.P-sekkel.:)) Jajj, de jó lesz!:)

A tegnapi cardió dance is szuper volt, jobban bírtam, mint hétfőn, bár most csak 10 dkg ment le, de megittam kb. 5 l folyadékot biztos a tegnapi napon.:) 

Persze, a mai nap sem marad ki az edzés, szerintem popsi-csípő-has tornát csinálok, vagy felsőtestet, meglátom mihez lesz kedvem.:))) Illetve mikor lesz időm, szerintem csak este.

Ebédre, a tegnap frissen szedett meggyből, készítek kefires-meggyes sütit és eper-meggy levest, a főétel pedig sültcsirke lesz.:) A sütike (is) nyami, na abból tutti eszek egy keveset.:)) De persze okosan készítem el.:)) A lakásban különben sincs hideg, de így, hogy a legnagyobb melegben sütök is...de nem érdekel, a gyerekek örülni fognak a hamiknak.:)

Legyen szép napotok és élvezzétek a nyarat!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény