Súlytartás és egyebek!

A három éves fordulós bejegyzésembe nem téretem ki a súlytartásra. Ami, ha engem kérdeztek nehezebb, mint a diéta. Mert miután megvan az álomsúlyunk, hajlamosak vagyok újra nekiállni sokat és egyből mindent enni. 

Nekem sok időmbe telt mire "visszavezettem" magamat, a táplálkozásomat illetően. Mindig picit többet ettem, aztán már ettem mindenből, de csak pár falatot. A végére, vagyis most sem eszek, csak kb. fele annyit, mint anno a fogyim előtt és bizony oda kell így is figyelnem, mert 1-2 kg az hamar feljön, de le is megy, mert nem hagyom magam.:))) Mindent eszek mértékkel, nekem így működik.:))

Én nagyon szeretek enni és bizony nem tudnám úgy leélni az életemet, hogy ne ehessem mindent.:) Sokan emiatt mondják, hogy beteges vagyok, mert nap mint nap odafigyelek mit eszek és mozgok. De máshogy nem megy. Aki egyszer lefogyott és nem hízott vissza, pontosan tudja ezt.

Én 2 éve (persze a terhességemet kivéve) tartom a 60-62 kg-t. Remélem ez így is marad még nagyon sokáig.:) És ha ehhez az kell, hogy odafigyeljek, oda fogok!:))

Más!!!

Jövőhéten cardió dance tábor...alig várom.:))) Beszereztem 3000-es L-carnitint és két fehérje port is, két edzés utánra, a másik két alkalommal túrót vagy kefirt eszek majd.:)) Ráfekszem a jövőhétre.:))

Tegnap felsőtestre edzettem, elmaradt az Enikő féle has-popsi edzés, viszont ma megcsináltam és mellé a comb-kart is, 4 kg-s!!! súlyokkal! Eddig 1-2 kg-val tornáztam, de most emeltem rajta, hogy formálódjon szépen a vállam, bicepszem.:))) Meglátjuk.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény