5 kor keltem.:)

Megetettem Pancit és azóta fent vagyok.:) Én szeretek korán kelni. Csendes a ház, süt a napocska, csak magam vagyok a kis gondolataimmal.:)) iszom a kis tejeskávémat, összetettem a torna tervemet és lehet még kifestem a körmömet is, mert a Lányok általában 7-ig alszanak.:)))

Az a helyzet, hogy jól érzem magam a bőrömbe...azért évek munkája, de elértem oda, hogy jól érzem magam.:) Van két csodaszép Kislányom, boldog vagyok és elindultam azon az úton, ami örömöt és még több boldogságot okoz nekem.:))

A súlyomat tekintve 61 kg vagyok, a kritikus terültek még jócskán kritikusak, de ez talán ha tartom a heti két futást, plusz a heti kétszer 75 perces torna, itthoni napi tornák és az aprók, úgy alakul, ahogy mindig is elképzeltem.:))

Tegnap valaki azt írta valakinek, az FB csoportban, törd már össze azt a k.... tükröt és élvezd már amit elértél, mert csinos vagy és dögös! És igaza van, akinek írta, az tényleg dögös és gyönyörű. Csak magunkat mindig csúnyának vagy csúnyábbnak látjuk, mert máshoz hasonlítjuk magunkat! Pedig nem szabadna, mert annyira más mindenkinek a felépítése. Ráadásul máshogy néz ki valaki képen és élőben is.

Szeretnünk kell magunkat annyira, hogy nem mindig csak sanyargatjuk a testünket, hanem adunk is neki.:)) Legyen az egy jóleső mozgás vagy egy nagy adag fagyi...néha nem hogy szabad, de kell is!!!

Élvezzük az elért eredményünket, persze ettől nem kell nagyképűnek lennünk, csak egyszerűen jól kell érezni magunkat és a munkánk gyümölcsének örülni. Ettől persze tökéletesítgetni szabad!:)

Tessék, pl. hiába tetszett nekem Réka alakja (mondjuk a karja, hasa picit mindig izmosabb volt, mint amit magamon elfogadnák) mindig, soha nem lesz olyan lában, csípőm és fenekem. Tökéletesen más testfelépítés vagyok. Hozzáteszem, Réka combja nekem mindig nagy itiner volt, de most egy picit már túl vékonynak látom...

2009-ben nagyon csinos volt!:) Szerintem akkor volt a legcsinosabb.:)) A harmadik szülése után a napi futások és/vagy a nagy hajtás (állandó fellépések, tornák), de picit talán lefogyott! Aztán lehet, hogy csak a képeken. 
Nekem még mindig Ő az első számú kedvencem, a munkája előtt megemelem a kalapomat és tisztelem is őt!:)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény