Érdekes.:))

Nagy igazság, hogy ha valaki nem csak ruhában szeretne jól kinézni, akkor bizony nagyon fontos a torna!:))

Magamon látom, hogy a bőröm milyen jól tudta követni a súlyvesztésemet anno. Persze, vannak striáim, stb. de például sehol nem lóg nagyon a bőröm, nincs kötényhasam...

Találtam magamról egy 65 kg-s képet, Pancim születése után 4 hónappal készült. Felül már teljesen elégedett is voltam emlékszem, de a csípő, fenék, comb nem tetszett. Ami természetes, hogy szélesebb lettem a terhesség után, oda nem tudtam már az állapotom vége felé úgy tornázni, mint mondjuk felsőtestre. Ott megváltoztak a dolgok.:)

De 7 hónap alatt, napi mozgással, (futás, sok comb és popsi torna, cardió edzéssel) és 3,5 kg fogyással, illetve minusz 9 cm csökkenéssel (mell, derék, csípő, comb, kar összesen) úgy alakulok, ahogy szeretnék.

Miért írtam ezt le?
Mert sokszor kérdezitek, hogy mi a fontosabb az étkezés vagy a mozgás? 
Nincs egyik a másik nélkül. Lefogyni megfelől táplálkozás mellett lehet, ez a fogyás 60-70%-a....de ha nem mozogsz, heti 3-4 szer legalább megfelően, akkor lehet (nem biztos!), hogy ruhában úgy fogsz kinézni, ahogy szeretnél, de nem lehet mindig farmerben járni és mennyivel szebb látvány a szép rugalmas bőr, a szálkás, nőiesen izmos test.

Nekem is van narancsbőröm, nekem is vannak striáim, ki akar tökéletes lenni? Én nem...én csak a lehető legtöbbet akarom kihozni magamból ...és fogom is!:D

Ne keress példaképeket, legyél a saját magad példaképe!!! Érd el, amit szeretnél, meg fogsz lepődni mire vagy képes, ha igazán akarod és mi minden tudsz kihozni magadból!:)

Megjegyzések

  1. Nonó, teszel majd fel bikinis képet is? Mostanában nem láttunk...

    VálaszTörlés
  2. Ide nem is szoktam soha tenni, nyilvános blogra nem.:)

    VálaszTörlés
  3. Ja, akkor lehet keverem a Hoxás naplóddal... Igazas van, ebbe bele sem gondoltam!

    VálaszTörlés
  4. :)))) már ott sincs bikinis.:) Zárt csopiba van 1-2.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény