Meleg van!!!

De nagyon!!! Már kezdek kicsit beteli a nagy meleggel.:( Már előjött a napallergiám is, és a combom is pöttyös a melegtől.:( Embertelen már ez a hőség.:(

De azért tornázok...ma Enikő 1. DVD kardió intervall fele és popsi+has tornát csináltam meg, ennyihez volt erőm, de ez is 40 perc volt.:)

Sokat medencézünk a Lányokkal és a kertben vagyunk, hűsölünk, hintázunk, de 12-16 között nem megyünk ki, féltem őket. Viszont előtte és utána egyfolytában.:)

Kajára nem nehéz figyelni, napközben nincs étvágyam, estére mikor kicsit lehűl a levegő, akkor persze lenne, néha sikerül megállnom, néha nem, de a 62 kg-t tartom.:)

Egy képecske a tegnapi napról, vásárolni mentünk. Rákattantam a hajráfra, úgyhogy most picit megnövesztem a hajamat is hozzá.:)


Megjegyzések

  1. Napallergiára nekem a következő vált be: mikor márciusban előbújnak az első napsugarak és jön egy meleghullám, azonnal ki kell feküdni. Még nem olyan erős, nem olyan káros, ezért nem bánt, viszont egy alap szín és hozzászokás az év elején megelőzi, hogy később kijöjjenek a viszkető kiütések. Ha nincs napocska, akkor néhányszor szoli. Én márciusban 3-szor szoliztam, kb. 4-5-ször napoztam. Pár éve így csinálom és amióta így csinálom, azóta nagyon visszament az allergiám. Arra is figyelni kell, nem szedsz-e valamilyen gyógyszert, ami fokozza az érzékenységedet. A naptej persze mindig elhagyhatatlan, kivéve a márciusi napozást :) az április is megteszi, ha csak akkor jön a jó idő... idén szerencsém volt. Nyáron mindig kenem magam, tengerre 50-es faktorral készülök és direkt nem napozok. Ja és tengeren alap az állandó zuhanyzás a só miatt.

    Jövőre próbáld így ki, remélem, segít! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény