Nagy tavaszi-nyári átalakulás 2012 - végső tábla és a nyertesek!

Elérkezett ez is Lányok!!!! Vége lett a versenynek, megvannak az eredmények. Köszönöm ezúton is Juditnak a sok munkát, számolást és segítséget!

Egyszerűen olyan eredmények és számok születtek, amik a blogon még soha. Elmondhatatlanul büszke vagyok rátok Lányok, hogy belevágtatok és ilyen szép számmal végigcsináltátok.:))

Nagyon sokat jelent nekem egy-egy ilyen verseny, szívesen segítek, támogatok bárkit, főleg, ha a végén ilyen eredmények születnek, higgyétek el 90% a ti, de 10% az én óriási örömöm és büszkeségem is!!!D

Lássuk a számokat és a neveket!:)

65 versenyző nevezett és végül 58 küldött végső adatot, ebből 46  lány volt az, akik kivétel nélkül minden héten küldött aktuális súlyt, illetve centi adatot! Én már ennek a számnak is örülök, kb. ennyire saccoltam, hogy maradtok a végére.

Ez a 165 versenyző, számolva a folyamatos kiszállásokat is,
összesen 801,8kg-ot fogyott!
ELKÉPESZTŐ!!!!!! Több, mint 800 kg!!!!!!!!!!!!!!:DDD

Na és akkor, a nyertesek:

Az első helyezett, vagyis aki megnyerte a fotózást, az egyéves Wellness Magazin előfizetést, az Update 1-es zsúrtortát és a gyönyörű nyakláncot... 
Szilo lett, aki 15,8kg-ot (kg-ban is ő nyert egyébként) -19,29%-át fogyta a régi súlyából!
RENGETEG, FANTASZTIKUS, tiszta szívemből gratulálok neked Szilo!!!!!:)))


A második helyezett, aki a TRX edzéssel egybekötött életmód tanácsadást, az egyéves Wellness Magazin előfizetést, a csodálatos gyűrűt és házi készítésű szappant megnyerte...

Maróca lett: -16,14%-al!!!! Csodálatos eredmény!:) 


A harmadik helyezett, aki egy TRX edzést, az egyéves Wellness Magazin előfizetést és házi készítésű szappant megnyerte... Rose lett, -15,49%-al! Szenzációs változás!:)))) 


 A Lányok gyönyörűek lettek, képet azután közlök róluk, ha már engedélyezték!:)))


Különdíjak:
4 különdíjunk van, ezt az összes (végső adatot küldő) versenyző közül sorsoljuk ki.
Amica húzza ma ki a neveket! 
Felveszem kamerával, hogy lássátok érvényes és tiszta volt a dolog.:)
Négy ajándékunk van: TRX edzés, házi készítésű szappan és két csomag diétás, kézzel készített bombon. A nevek ma felkerülnek a blogra!!!:)


 Ami még fontos, hogy A Wellness Magazin előfizetést azt a Magazin fogja postázni, így kérem a nyerteseke a nonoeletmod@gmail.com-ra küldjék el a pontos címüket!:) Az ékszerek nálam vannak, a szappant is én fogok megkapni így azokat a 08.11-ei Fogyivégi bulin szeretném átadni, remélem el tudnak jönni a Lányok (sokat jelentene nekem). A tortát is 11-én kapom meg, azt is oda vinném. A fotózást lehet Zsuzsa személyesen át tudja adni a Találkozón. Lindának elküldöm a neveiteket és felveszi veletek a kapcsolatot a TRX edzések miatt. 


 NAGYON BÜSZKE VAGYOK MINDENKIRE, AKI RÉSZT VETT A VERSENYEN ÉS VÉGIG CSINÁLTA. Elindultatok az úton, ne adjátok fel ameddig nem értek célba, nem szabad. Küzdjetek meg az álmaitokért, mert más nem teszi meg helyettetek. Az álmaitokat csak ti magatok érhetitek el, kellő kitartással és elszántsággal!:))) 


 Köszönöm mindenkinek az elmúlt három hónapot, megint sok kedvességet, mosolyt és sok új barátot szereztem!:))) Ne feledjétek soha: A változás bennetek van!:)


Végső tábla:





Következő verseny előreláthatóan:
2012 szeptember végén indul és Karácsonyig fog tartani!:)


Szeretném még egyszer megköszönni a csodálatos felajánlásokat és nyereményeket a kedves Szponzoroknak!:) Nagyon hálás vagyok érte!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény