NonoÉletmód Csajbuli július 7, Akvárium!:)

Szuper este volt, rengeteget nevettünk, dumcsiztunk...hajnali kettőkor értem haza....feltöltődtem.:)))

Szépségek: Judit, Samy és Klári.


Évi, Tücsi...


Büszkeségeim!:)
Judit, Sziszó, Klári, Samy és Tücsi...


Édes Tücsi csipeget...megengedett volt...


Lebuktunk mi is...:)


Ők is...


Hellóóóóóóóóóó!:)


Samyvel.:)


Tücsivel.:)))


Klárival.:)


Sziszóval.:)


Judittal.:)


Kemény Csajok...Ők öten már majdnem 70 kg-t fogytak összesen.:)))


Eszméletlen érzés találkozni minden NonóÉletmódossal!!! A hangulat, a jókedv, az életérzés!:)) Rengeteg energiát ad ez nekem... Hogy sikerül egy egy kisebb (alapvetően nagy), de annál boldogabb csapatot összehozni. Mások vagyunk, máshonnan jöttünk, lehet soha nem találkoztunk volna ha nincs a fogyi, a blog...hűs vér igazi Nők, bizony NAGYON SOKAT JELENT NEKEM!!!:)

Ha addig nem, akkor augusztus 11-én találkozunk Lányok, remélem kiegészülve és akkor reggelig nyomjuk!:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény