Reggel f7-kor már tornáztam...

Ma Iszogatós Csajbuliba megyek.:) 
Aki gondolja tartson velünk 22:00 Gödör, Deák Ferenc tér.:)

Szóval nem lesz időm este tornázni...mert mióta ilyen meleg van este szoktam. Ma reggel letudtam. Patakokban folyt rajtam a víz.:D

Legyen nektek is szép napotok!:D

Megjegyzések

  1. jaj Nono hogy volt az amikor a szenhidratot szamoltad fogyashoz? mennyit ettel meg naponta? bocsi hogy nem a témához szolok hozzá :)) jo szorakozast amugy estere :)

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Semmi gond...én 160 g ch körül ettem, de a 150 g ch jó ha megvan mindig, annyi kell egy megfelelő anyagcsere működéshez stb. Én ebbe az értékbe beleszámoltam mindent zöldség, húsok stb...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény