VÉGE...!

Azért hamar elrepült ez a három hónap nem igaz? Látjátok mindig ezt mondom, neki kell állni és lenyomni...micsoda sikerek születtek!!! Mennyivel jobb egyben megküzdeni, keménynek lenni pár hónapig, látni az eredményt, elérni a célt, mint minden hétfőn elkezdeni, jojózni és utálni az egészet!:)

Nagyon büszke vagyok a versenyzőkre...óriásit teljesítettek.:))) Sokan írtak nekem köszönő levelet, pedig nem nekem kell megköszönni, hanem saját magatoknak. Elindultatok az úton, büszke vagyok rátok.:)

Nagyon köszönöm a megküldött képeket! Akitől kaptam képet, küldök választ! 
Remélem mindenkiét megkaptam!!!

Mindenkinek, aki végig csinálta tiszta szívemből gratulálok, óriási eredményeket értetek el, szuper, kemény és kitartó csapat vagytok. Remélem verseny nélkül is ilyen pörgős marad a csoport itt és Fb-on is, és tovább segítjük egymást. Szeptember végén pedig folytatjuk...jön a következő verseny.:)))

EREDMÉNYHIRDETÉS HÉTVÉGÉN!
Fogyivégi Csajbuli: augusztus 11!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény