Futás.:)

Futottam! Kereken 28 perc alatt 3,88 km-t! 

Én büszke vagyok magamra, mert tudom milyen nehezen indultam el (sőt el is döntöttem nem megyek (allergia, álmosság, fáradtság), lefeküdtem a kanapéra, aztán egyszer csak felpattantam, hogy most vagy soha.:)) milyen nehéz volt nem feladni a 3. km körül, milyen iszonyat durva volt a földúton, dombnak felfelé és a füves részen futni. 

Teljesítettem, amit kitűztem magam elé és igenis ezért BÜSZKE vagyok magamra.:) 

 És legyetek ti is mindig nagyon büszkék, mert bizony ehhez és a napi sporthoz, diétához minden egyes nap, kemény kitartás és akarat kell!:)) 

 Legyen mindig célotok, akarjatok elérni még jobbat és még többet az életben!:) 
Én legközelebb 4 km felett fogok futni, mert akarom.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény