LifeNetwork interjú.:)

Szuper volt.:DD Mi Tündivel legalábbis baromi jól éreztük magunkat. Sokat nevettünk, be sem állt a szánk.:) De csináltuk szépen, amit kértek.:))

Tündi egy eszméletlen csaj...mikor a csoportról és rólam beszélt megkönnyeztem, nagyon jól esett.:) Elmondhatatlan volt az az érzés mikor mondta: "Mindig ott van, mindig támogat, soha nem hagy minket magunkra és elkallódni!" :)))

Nagyon boldog vagyok, főleg azért mert végre egy jót beszélgettünk Tündivel a sok vágókép alatt minden féléről.:))) Ahogy Tündi mondaná, mint a modellek, sajnálhatja, aki ezt kihagyta.:) Jártunk keltünk, videóztak minket, tiszta Hollywood.:))

Nagyon figyeltem, hogy legyen szó a csoportról, az átalakítóról, az újabb versenyről.:))

Tündikém, köszönöm neked, hogy eljöttél, ilyen szuper voltál és nem hagytál cserben!:))

Ahogy megtudom mikor adják le, jelzem.:))

Két képecske is sikeredett...

Nem öltöztem túl, így éreztem ma jól magam:


Tündikém "munka" közben.:) Ugye milyen csinos, dögös Csaj már most.:) és még csak félúton tart. Ő a legjobb példa, nem a soviké a világ, hanem a dögös, belevaló Nőké.:)


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény