Szenzációs este volt...

Nem tudok mást írni, mert ez az igazság.:))) 16-an voltunk , ami nekem óriási élmény és öröm volt.:) Rengeteget beszélgettünk, nevettünk... mindenki elmondta hogy kezdte, hol tart, hova jutott, mi a célja...

Bizony, megint szembesültünk vele, hogy mindenkinek megvan a maga nehézsége az életében, a maga keresztje, de egy biztos, ha valaki el akar érni valamit és tesz érte, akkor mindennek eredménye van!:)

Csodálatos volt hallani a Lányoktól, hogy segítség nekik a naplóm, a blogom, a csoport, jómagam, hogy elindította őket, hogy erőt adott és lelkesítést, hogy egymás hatására elkezdtünk futni, tornázni, odafigyelni, esetleg több folyadékot inni, apróságok, amik nagyon sok mindenre hatással vannak, köztük legfőképpen az egészségünkre.:)

Rengeteg történetet, életutat hallgattunk végig, sokszor megkönnyeztem és őszintén köszönöm, hogy megismerhettelek benneteket, nagyon büszke vagyok minden NonóÉletmódos Lányra, Anyukára!:D

Rengeteget jelent nekem, hogy vagytok és hogy olyan fantasztikus eredményeket értetek és értek majd el...mert ez még csak a kezdet.:)))

Legközelebb szeptemberben, a futónapom találkozunk, ahol együtt drukkolunk a NonóÉletmód csoport elő futócsapatának!:)) Lassan készülnek a megbeszélt pólók is.:))

Beszéljenek a képek...:)

A hamik...




Csipet csapatunk.:)






Nyeremény átadás, Maróca lett a 2. helyezett!:)



Sziló az első!:)


Update 1-es Zsúrtorta.:)



Az 1 és 2. helyezettel, büszke vagyok rájuk nagyon!:)


NonóÉletmód fogyi csapat...elmondhatatlan érzés!:)





Háááát, buliztunk egy nagyot.:)




Szeret, szeret Era.:)


Csajokkal...fontosak nekem.:)





Klárim....aki nélkül a Találka nem jöhetett volna létre, köszönjük!:)


Era és Anett dalt választ a karaoke-hoz.:)


Pusziiiiii...



Két dilis Anyuka.:) De ez így jóóóóóóóó.:)


Szuper kis csapat!:)



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény