TRX edzés Lindával!

Göltl-Zelenij Linda, személyi edző (http://www.zelenij.hu/) felajánlása volt a Lányoknak a TRX edzés. Augusztus 25-én szombaton, meg is lett tartva, ahol a Lányok nagyon jól érezték magukat!:)

Barby: "Iszonyatosan féltem az edzéstől mert még sosem voltam ilyenen. Féltem, hogy mennyire fog menni. De végül egész jól ment, nagyon jó volt. Rengeteg jó feladatot csináltunk, a legjobban az egylábas gugolásnak örültem, ami életemben először sikerült ilyen szépen. A combhajlítós feladat nagyon nem ment, iszonyatgyenge ott az izomzatom, ezért arra teljes erőből rágyúrok. És, ami nagyszerű érzés az az izomláz. Nagyon rég volt ennyire izomlázam, főleg olyan helyen ahol eddig még sosem... Mégegyszer nagyon szépen köszönöm a lehetőséget!"

Bárkinek megjött  a kedve és szívesen kipróbálná a TRX edzést, keresse Lindát!:)





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény