Második nap!:)

Én elég jól zártam az első napot.:)) Ebédre gyrost ettem, uzsira tejeskávé, vacsira füstlit, tk. kenyérrel. Nem volt könnyű megállni az édesség evést, nagyon rászoktam a nyaralás alatt, de azért ment.:))

Tornázni a 2008 Réka felsőtestet csináltam meg tegnap, plusz egy maratoni 5 órás Campona Minimax nap, játszóházzal megspékelve, egyedül a két Lányommal.:))))

Mai terv, 2011-es Comb A, plusz belsőcomb és hasizom gyakorlatok.:)

A mai reggelim, két szelet tk. toast májkrémmel, retekkel. 
Az ebéd nálunk húsleves lesz.:)

Mindent bele Lányok, az eleje még nem vészes, majd pár hét múlva, de mi akkor sem adjuk fel, igaz? A célunkig meg nem állunk!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény