Cini 3. hete...

Eltelt megint egy hét. Eddig ez volt a legnehezebb. Sok volt a kísértés is és hát ugye a nőcis napok... 

Folyton ettem volna valamit. Pedig az étrend szuper, gyakorlatilag mindenféle volt benne és mégis. Mostanra éhezett ki a szervezetem. ÉS ILYENKOR NEM SZABAD MEGINOGNI!!! Nem is tettem:D és erre büszke vagyok. Kinyitottam a hűtőajtót, benéztem majd becsuktam. 

Már most rengeteg mindent tanultam ebben a 3 hétben. Tudom, hogy képes vagyok ellenállni a kísértésnek és nem is vagyok én olyan gyenge, mint gondoltam:) 

A másik a mozgás. Sokkal kitartóbb vagyok ebben is, mint régen. Sokkal könnyebben állok fel akár este 10kor is, mikor csak ekkor tudok időt szakítani. De felállok és csinálom. Nem mondom, hogy könnyű. Nem az. Nagyon nehéz, mert még nem érzem annyira magaménak a mindennapi tornát. De remélem hogy idővel ez is meg lesz, mert fontos. És tudom, hogy ha a célom el akarom érni, akkor tennem kell érte, meg kell mozdulni, fel kell állni és nyomni ezerrel:) 

És még egy dolog van, amit a héten valahogy elfelejtettem….inni. Nem is értem, mert mindig sokat iszom (vizet:D) de most volt olyan, hogy délben jutott eszembe, hogy még nem is ittam. Pedig ez is nagyon fontos és most már jobban figyelek erre is, 2 liternek minimum meg kell lenni.

Eddig összesen 4,1 kg-ot fogytam, aminek borzasztóan örülök. Elérhető közelségbe került a 8-as szám, amit nagyon várok és szeretném, ha mire legközelebb Nonóval és Szilvivel találkozunk, addigra 89,x lennék, vagy még kevesebb:) 

A célok visznek minket előre, nekem most ez a rövid távú célom. Remélem sikerül teljesíteni. Jövő héten mérek centiket is, nagyon kíváncsi vagyok:) 

Ui: Szabi is szépen fogy, eddig kereken 5 kilónál tart. Büszke vagyok rá nagyon:)

ÉN PEDIG RÁTOK!!! SZUPER KIS CSALÁD VAGYTOK!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény