Elszaladt a 4 nap...

Gondolom nektek is hamar eltelt ez a családdal töltött pár napocska. Nekünk nagyon nagyon jól sikerült.:) Együtt voltunk, kirandultunk, moziztunk....csuda jó volt.:)

Persze arra odafigyeltem, hogy mit eszek.:) Ha nem is mindig sikerül, de azért figyelek. Így a négy nap alatt nem is jött fel semmi.:) Persze tornàzam is minden nap.:) 

Nagyon finomat ettem tegnap ebédre...roston sült harcsafilé, vitamin salival. A vitaminsali picit majonézes volt, de ennyi kell.:)))

Ma megsütöttem az egyik NonóÉletmód-os lány, Erika receptjét, a Zabfelfújtat. Olyan mint a rizskoch....isteni lett. 
Felírjam a receptet?:)

Lánykàim sajnos betegek....Ami meggyógyult, de most valami más kapta el...:( Panci még mindig köhög. :( Màr kezdem megszokni, hogy hetek óta nem alszom éjjel, valakihez mindig kelek. Nem mondom, hogy nem vagyok fáradt...

De ma még torna....szerintem popsi, has...
hogy Enikő vagy Réka??? még meglátom.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény