Esik és betegeskedik a kiscsalád...

De, akkor is nézzük a pozitív dolgokat! 
Had essen, hisz ősz van, mit várunk? :)

Az már kevésbé fogható fel ilyen pozitívan, hogy a Lányaim és Ádus betegek.:( Ami már javulóban, Panci és Ádus a kellős közepében...köhögés, orrfolyás...stb. De, túl leszünk ezen is!:)

Őszinte leszek, hisz mindig az vagyok, fáradt vagyok.:) Bizony, Nonó fáradt, van ilyen is.:) Kiscsalád, főleg, hogy betegek, háztartás, torna, blog, csoport, levelek, suli, tanulás.:))) Hááááát, megy ez ha tolják és én tolom, mert mind fontos nekem. Igen, még a háztartás is, mert szeretem, ha szép rend és tisztaság van.:)))

Ma Közös torna...
várom már imádom, mikor együtt tornázunk a Lányokkal.:)))

A héten még tervezem, hogy elmegyek Zumbára vagy Kangoo-ra...de Kangoo-ra hova, valakinek ötlet??...itt Érden nincs olyan hely ahova szívesen mennék, ahol van (nem a kedvenc helyem), ott este 20:00 kor kezdődik.:( 

Még Pestre is bemennék, csak kipróbálhassak egy jó Kangoo-t!:)

Kell 50 aláírás a suliba, hogy megjelentem aerobic edzéseken ( lehet ez tánc is vagy bármi hasonló. Megbeszéltem Ádussal, heti egyszer mindenképpen elmegyek valahova.:) Minél több fajta edzésformát szeretnék kipróbálni.:)

Legyen szép napotok!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény