Felkar ultrahang...

Végre eljutottam uh-ra. 

Már hónapok óta fàj a felkarom, mintha a tricepszem alatt valami be lenne akadva. Mikor oldalra emelem a karom érzem nagyon. Hiába hagyom ki a felsőtest edzést, mert a Lányokat emelgetem sokat. Pihentetni érdemben nem tudom.

Hála Istennek semmi baja, sem víz nem gyülemlett fel, sem szakadást nem látni, ép a csont és az izom. Semmit nem talált. Ha továbbra is fáj, akkor MR...de sztem javulni fog, mert mintha kezdene javulni. Lehet csak megfàzott. De úgy voltam vele, hogy mivel a testem a munkaeszközöm lesz hamarosan, meg különben is, odafigyelek magamra.;)

Ma Zumbàzni megyek.:))) Már alig várom.:)))

Legyen szép napotok.;)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény