Príma torna, család, bicajozàs és séta....

Ma elkezdtem az 50 kötelező aerobic óra látogatásomat.:)

Többen ajánlottak nekem a Príma tornát. Meglepődtem, nekem egyből egy Nagyi torna ugrott be...mint Àdusnak is. Kérdezte is, biztos, hogy erre az órára szeretnek menni reggel 9kor vagy csak még túl korán van!??:) De én pontosan tudtam, hogy erre kiváncsi vagyok és ki szeretném próbálni...

Elsőnek érkeztem, így az Edző Hölgy kedvesen fogadott, bemutatkozott, kérdezte, hogy honnan hallottam a tornáról, milyen edzésekre járok szívesen, elmondta, hogy ne aggódjak, ha pár gyakorlat nem megy majd, bele fogok jönni...

Nagyon sokan voltunk az órán, végig szuper zene volt, a Hölgy végig mosolygott, énekelte a zene számokat, nem mozogta túl és nyomta túl magát. Kedves volt, pörgött ezerrel, de olyan szimpatikusan, nem volt sok, sőt, pont jó volt.:)

És a torna...kő kemény volt. De komolyan, aki teheti az próbálja ki ezt a fajta mozgást, kemény comb, hàt es has izommunka. Nagyon elfáradtam a végére!

De... feltöltődtem, megteltem energiával és nagyon pozitív érzésekkel!!!

A végen a Hölgy azt mondta, hogy nagyon szépen lekövettem a tornàt, a nehéz mozdulatokat is, mások a 3. alkalommal szoktàk így, úgyhogy szerinte van érzékem a mozgàshoz és nagyon jól teszem, hogy erre a pályára készülök. Mert ez nekem való.:) Nagyon jól esett.:)))

Összességében azt mondhatom, hogy nagyon tetszett, még menni fogok és én is szeretnék, ha nem is pont ilyen, de hasonlóan jó Edző és Szakember lenni.:D

Ezután kiscsaláddal voltunk egész nap.:) Délután bicajozàs volt és egy nagy sétát is tettünk. Mára a mozgás ki van pipalva.:) Szuper nap volt.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény