Suli és Life Network

Sokan figyelmeztettek, ne várjak olyan sokat a sulitól, nehogy csalódjak...sokat vártam...ÉS NEM CSALÓDTAM! Csúcs volt.:) Annyira jó volt tanulni, hallgatni Pati Nagy Attilát, hogy miért vagyunk ott, miért fontos, hogy jó edzők legyünk, hogy segítsünk és motiváljunk.:)

Ma edzéselmélet volt....alapfogalmak és minden más. Beszéltünk arról, hogy a túledzettség mennyire veszélyes lehet, hogy kell találni egy egyensúlyt (napi kettő sok, heti kettő kevés), a pihenés fontosságáról, hogy mire van szüksége az embereknek, az állóképesség fontosságáról (annak részei, hogy lehet elérni...), edzéstervezés, edzés elvek, kondicionális képességek...és még ezer dologról.:)

Mesélte, hogy találkozott kigyúrt, bodybilder Sráccal, aki imádott táncolni és végül ledobott 10 kg izmot inkább magáról és kardió edző lett, mert így lett egy teljes és boldog ember.:) Olyan Lánnyal, akin a mai napig van 20 kg felesleg, de az óráján nem férnek el a résztvevők, annyira csodálatos kisugárzása van, talpraesett, szuper edző...mert nem minden a kinézet!!! Sőt!

Úgy érzem én itt megkapom mindazt, amire vágyom, megtanulom, amit eddig van nem tudtam, vagy tudtam, de itt megerősítenek benne. Nekem ez fontos, mert érdemben szeretnék segíteni mindazoknak, akik hozzám fordulnak...ezért képzem magam, mert még sok sok embernek szeretnék és fogok is segíteni!:))

Holnap anatómia....felkötöm a gatyám.:) A legnehezebb ma is a 7 óra ülés volt (3 kis szünettel)!

Éssssssssssssssss ma a Life Network Magazin műsorában látható volt a Tündivel és velem forgatott adás.:))) Tündire nagyon büszke vagyok, persze magamon találtam kivetnivalót (mint minden nő magán!), de összességében Nonós lett, ilyen vagyok.:))))))))))

Megjegyzések

  1. nagyon ugyes vagy , kitartast a sulihoz, habar ahogy a filmedet vegigneztem benned minden meg van, hogy sikeruljon

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény