5. nap, cél a Bomba Alak!:)

Már 5 napja odafigyelek nagyon, nem mondom, hogy mindig könnyű...

Én spec. edzés után egy fél disznót meg tudnék enni!!! Pedig ugye csak fehérje ajánlott stb, lehet de akkor is baromi éhes vagyok utána. Iszok sok vizet, de néha nem elég. Tegnap ennem is kellett egy U1 túrós rétest és egy nagy pohár tejet, annyira kívántam.:) 

Már csak pár nap és FITTARÉNA, nagyon várom.:) Főleg, hogy találkozzak a NonóÉletmód-osokkal...meg persze a jó kis tornákat is!:DD

Tegnapi hamim, az U1 rétes jegyében telt...

F: tejeskávé
R: fél kornspitz pici vajjal, 3 sz. light mozzarella sajttal
T: U1 túrós rétes (hármat vettem.:))
E: életem legrosszabb krumplis tésztáját sikerült elkészítenem, abból 5 falat...majd U1 rétes:)
U1: kávé tejjel, 2 db U1 karamellás ropogós
U2: egy kornspitz, 2 sz. sonkával, 2 sz. light mozzarellával és kígyóuborka karikákkal
(igen, picit éhes voltam a mondhatni nulla ebéd után)
V: torna után U1 rétes, tejjel

Ez így sikerült.:))) 
A torna viszont, kemény popsi-csípő és belsőcomb torna volt, érzem is ma.:)

Remélem mindenki kitart, aki elhatározta magát 2 hónapja vagy egy hete vagy éppen tegnap! Legyen célotok, rövidtávú cél és érjétek el. Nem kell egyből az összes felesleges kilót leadni fejben 2 hónap alatt. Legyél reális magaddal. Ne feledd Karácsonyig még mindig lemehet 3-4 kg, ha tudatos vagy és teszel érte!!!:)

Legyen szép napotok!:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény