7. Tesco FittAréna Vasárnap!

Te jössz? Én vagyis Mi megyünk...sok szuper NonóÉletmód-os csoporttaggal!:)

Híven a 7. FittArénához, én 7 órát néztem ki magamnak, persze korántsem biztos, hogy bírni fogom, de megpróbálom, mert mind mind érdekel valamiért.:)

Órák, amiken részt szeretnék venni:

10:25-től Péntek Enikő és Gárdus Bence: Kick-box és Zóna mix, 
Nagyszínpad

...mert Enikővel eddig csak tévén keresztül tornáztam, a kickbox pedig a szívem egyik csücske.

11:20-tól Varró Gyula: Aerobic performance, 
Nagyszínpad!!! De csere volt, Ő délután lesz 15:55-től, de én akkor másra megyek! Ezért:

11:20-tól Vilics Andrea: Military Style
Mozgástrend terem

...mert nagyon kíváncsi vagyok, pontosan mit takar.

12:15-től Urbán Szabó Nikolett: BallettBody, 
Mozgástrend terem

...mert sok jót hallottam róla és nagyon érdekel.

13:10-től Tihanyi Kriszta és Szabó Anita: BOSU Circuite, 
mentem volna, de megtelt!!:(

Így 13:10-től Földvári Zsófia: Port de Bras
Dance Terem

...hallottam már erről a mozgásformáról is, de egy biztos, minden ami tánc nekem jöhet.

14:05-től Béres Alexandra: Súlykontroll gimnasztika, 
Nagyszínpad

...egyre közelebb áll hozzám az Ő tornája, nagyon dicsérik is, állítólag szuper jó energiákat közvetít és mint tudjuk profi is.

15:00-től Németh Gergő: Gerincjóga, 
Body and Mile terem

...mert szükségünk van rá (mindenkinek), szeretném megtapasztalni a jótékony hatását.

15:55-től Horváth Gréta: Bailar Aerobic, 
Dance terem

...mert Ő az osztályfőnökön és ha úgy alakul ezt a képzést szeretném elvégezni tavasszal a suli mellett.

Ezek az indokok...:) 
remélem valamelyiken találkozunk, ha te is eljössz!:)

Találkozó: reggel 9:00.kor, a Bejártnál legyen!:)) Ha nem érsz oda 9-re, akkor a fenti edzéseken (ha nem lesz teltház, mert akkor másikat választok) találkozunk!:)

Ha teheted, gyere MOZOGJUNK együtt, MERT MOZOGNI JÓÓÓ!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény