A következő mozgàsforma, amit kipróbáltam: Pilates

Izgultam, vagyis inkább izgatott voltam. Kíváncsian vártam, milyen lesz. Alapvetően a táncos, zsírégető, állóképesség fejlesztő illetve alakformàló órákat kedvelem, de szeretnék minél több féle mozgásformát kipróbálni, hogy pontosan tudjam, mi az az irány, amerre érdemes elindulnom, amivel egy életen át szívesen foglalkozok, szívesen oktatom.:))

Nagyon pozitív volt a fogadtatás az órán, végre nem csak az oktató volt kedves, hanem a résztvevők is...ez eddig mindig negatív volt. Itt kedvesek voltak és segítőkészek.:)

Az óra alatt végig nagyon figyeltem! Kata, az oktató, igazán nagytudasú, nagyon jó szakember, odafigyelt rám, ránk. Szuper gyakorlatokat csináltunk, amik nagyon átdolgoztak minket. Igazi mélyizom és gerinctorna ez. Nagyon oda kellett figyelnem, hogy mindent lassan csináljak, nyújtva legyen a lábam...és a torna végére, végre szép volt a tartàsom.:)

Kata többször odajött, segített, mellém feküdt, úgy mutatta a helyes kivitelezést. Foglalkozott velem, nagyon pozitív élemény volt. Olyannyira, hogy megyek máskor is, mert erre nekem szükségem van.:))) És ki tudja a jövőben, lehet erre vezet az utam is...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény