Akkor, mindent bele a BOMBA ALAKÉRT!!!

Mától én is diétázom...szerintem egy edzőnek mindig példának kell lennie, ha példaképnek nem is, de jól példának. Nos, én nem érzem magam még megfelelő példának. Vannak dolgok, amiken még változtatnom kell, feszesebbnek és szálkásabbnak kell lennem.:)

Ma reggel 62,7 kg voltam...
a célom kb. 60 kg, de nem is a kilók száma lesz a fontos, hanem, hogy zsírból fogyjak és izmot tartsak, vagy növeljek. 
Írni fogom mit eszek, mindig az előző napit, vagyis a mait holnap.

Egészségesen szeretném elérni a célomat, de okosan és tudatosan!

A mozgás: heti 3-szor 60 perc mindig, 2 Közös torna és 1 az aláírás miatt mindig megvan, mellette a közös tornára felkészülős napokon egy 20 perces, meghatározott testtájára való mozgás illetve a sulihoz elengedhetetlen napi 15-20 perc aerobic alaplépés gyakorlás. Most hétvégén Fitt Aréna, így a héten lesz pár óra edzés a hátam mögött!:)))

Most érzem magamban az erőt, csodálatos Hétvégénk volt Ádussal kettesben, feltöltődtem és újra a régi Nonó vagyok. Kicsit már befásultam, elfáradtam, ez most nagyon kellett nekem, újra tele vagyok energiával és megyek előre ezerrel a céljaim felé!!!

Mindent bele Csajok!:))) 
Az utolsó egy hónapot veletek együtt végig csinálom!!!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény