Allure Szépségszalon nyílt nap!



Azzal kezdeném, hogy aki megnyeri az 5. NonóÉletmód fogyókúra versenyt, bizony most màr tapasztaltam is, nagyon csodás nyereményeket tudhat magáénak, egy gyönyörűen felszerelt, igényes szépségszalonban, az Allure- ban!

Résztvettem az Allure tegnapi Nyílt napján, ahol nagyon jól éreztem magam. A tulajdonostól, a kozmetikusokon, az E-Fit edzőkön keresztül a fodrászokig mindenki kedves és figyelmes volt velem illetve minden kedves Vendéggel is.

Vittem magammal Pankàt is, így egy szemkörnyék kezelésen tudtam részt venni, Panci közben rajtam pihent...édes Bogár volt egyébként és türelmes is.:) 

A kezelés egy OXYPO KEZELÉS volt, ami beváltotta a hozzà fűzött reményeket, mert mintha tényleg Botox kezelés lett volna ( helyette krém és gépi kezelés, nekem most csak krém volt) nagyon szép feszes lett a szemkörnyékem, eltűntek a szarkalábak és táskák a szemem körül és alól.:) Szívből ajánlom mindenkinek! Az OXYPO gép egyébként nàluk először érhető el az orszàgban, vadonatúj fejlesztés.


Itt olvashattok róla bővebben: 
http://www.allure.hu/?menu=szolgreszl&mod=kozm

Lett volna lehetőségem kipróbálni az E-Fit edzést illetve a CAVI-LIPO kezelést is, de sietnek kellett, azokat majd legközelebb.:) Főleg a CAVI- LIPO érdekel, ez egy zsírbontó és méregtelenítő berendezés. Ami megfogott benne, hogy a striàkat szépen halvànyítja illetve a narancsbőrt el tudja tüntetni! Legközelebbi látogatàsom után az Allure-ban, erről számolok majd be nektek.


Itt olvashattok róla többet: 
http://www.allure.hu/?menu=szolgreszl&mod=profismink

A Szalon tulajdonosàval, Hegedűs Zoltánnal is találkoztam, sőt az ottlétem alatt végig elkísért, mindent megmutatott és sokat beszélgetett velem. Elmesélte, hogy nagy àlma valósult akkor, mikor négy évvel ezelõtt, Budapest egyik legszebb részén, a Rózsadombon nyithatta meg szalonját, ahol a fentebb általam megtapasztalt és a jövőben megtapasztalandó szolgáltatásokon kívül, masszázs, kozmetika, fodrászat, manikűr, pedikűr, szolàrium is vàrja az oda látogatókat.

A profi képek hamarosan felkerülnek a nyílt napról, csak még várom őket a Fotóstól. 

Amiket én készítettem:

   






Allure Szépségszalon
1022 Budapest, Áldás utca 8. 
 Telefon: 06 1 315-5190 
 E-mail: info@allure.hu
Honlap: www.allure.hu

Mindenkinek szívből ajánlom az Allure-t!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény