Bomba alak fogyi, túl az első napon...


Nem mondom, hogy egyszerű volt, mert kívántam a csokit, de ettem helyette Update-et. Magával a hamizázzal nem volt baj, nem voltam annyira éhes...

Mozgás egész nap volt, mert megcsináltam a suliba a házi feladatomat, ami 3 oldalon keresztül az alaplépések és azok variációinak leírása volt. Közben legyakoroltam, este Ádussal is legyakoroltuk, hogy érthető-e ahogy megfogalmaztam, amit szeretnék. Ma reggel már vissza is írt a Gréta (osztfő) hibátlan házi!!!!!;))))

Tegnapi hamim, nem számolok, mennyiségre és minőségre figyelek.:)

Felkelés: Tejes kávé
R: Tk zsemle, pici vaj, paradicsom
T: Tejes kávé
E: Negyed adag bakonyi, 2 evk. durumtészta, diétás tejberizs
U: Tk zsemle, pici vaj, párizsi, light trappista sajt
V: 3 sz. pirított slim kenyér, fokhagymával, 2 kocka u1 csoki
Uzsira nagyon éhes voltam, ezért ettem akkor is pékárut, Pancikàm megette az ebédemet, alig maradt nekem.:) És a csoki sem vacsi után kéne, ma ügyibb leszek.:D

Hajrá nekünk!!!! Ma Közös Torna este, már nagyon várom, intervall és hasizom edzés!;)

Megjegyzések

  1. Nonó, a Slim kenyér minden boltban megtalálható? És ez a teljes neve? Most itthon vagyok januárig, szóval beszerezném, ha tudnám...:))))
    Kösziii Tünde

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény