Cini: már 2 hónap el is telt.:)


Gyorsan elreppent sajnos:) A hónapot 91,9 kg-mal kezdtem és a mai napon 87,6 kg vagyok, tehát ebben a hónapban 4,3 kg-tól sikerült megszabadulni, összesen pedig -8,4 kg-nál tartok!:)

Nagyon boldog vagyok.  A 46-os nadrágokat már el is tettem, mert egyszerűen leesnek és már a 44-es nadrág is csúszik rajtam lefelé:)
Tegnap mértem centiket is és a következő eredmény született :

                                                           összesen          előző havihoz képest
  • mell               104 cm                 -3 cm                         -2 cm
  • derék               86 cm                 -9 cm                         -5 cm
  • csípő           109,5 cm               -7,5 cm                      -1,5 cm
  • comb            66,5 cm               -4,5 cm                       -2,5 cm
  • kar                33,5 cm               -3,5 cm                         -2 cm
  • vádli               42 cm                -2,5 cm                       -0,5 cm
          Összesen                                    -30 cm                       -13,5 cm

                       
Nagyon finomakat ettünk Szilvinek köszönhetően ebben a hónapban is. Bár kissé ez most nehezebb volt, mint az első. Sokat voltam kívánós. Kicsit kiéhezett a szervezetem, de ház ez érthető. Viszont nem éheztem és ez nagyon fontos. Csak az agyam kívánta mindig a finomságokat:) De meg tudtam állni és nem ettem és emiatt vagyok egyébként a legbüszkébb magamra. Mert át tudtam agyban állni és tudom, hogy ezek a csábítások csak pillanatnyi örömet okoznának és utána úgyis bűntudatom lenne és ezek a megingások csak hátráltatnának a célom elérésében. Így nem ettem:) 
Na jó, egyszer mégis, mikor Nonónál voltunk, de hát azt az isteni tortát nem lehetett kihagyni és persze egészséges alapanyagokból készült és Szilvi is áldását adta rá:) Na de ilyen néha azért belefér. 
 Az utóbbi 2 hetem sajnos nem a boldogságról szólt, mivel a kicsikém beteg és ilyenkor nagyon anyás, 1 percre sem lehet magára hagyni. A sok láztól és hasmenéstől nagyon kis erőtlen volt és legtöbbet az ölemben pihegett napközben. Drága életem, de hát ő a legfontosabb nekem és az, hogy meggyógyuljon. Úgy néz ki lassan ő is kilábal belőle és én is, hiszen én is és Szabi is sikeresen elkaptuk. Ennek következtében az e heti nemzetek hetét ki kellett hagyni és helyette főtt rizs, krumpli, répa, édesítőszeres almakompót, pirítós diétán voltunk, vagyunk, mert pl. húst még mindig nem bírom lenyelni. Remélem hétfőre rendbe jövünk, mert a jövő héten szeretnénk bepótolni az elmaradt hetet:) 2 hete nem igazán ment a torna, egy egy alkalommal tudtam betenni a napomba. Kipróbáltam a Péntek Enikő tornáit. Csak annyit tudok mondani, hogy brutál durva  a nő szerintem, persze jó értelemben. Ha helyrejövök és az erő is visszatért a testembe, és az ujjam is helyrejön, amibe sikeresen beledöftem a kést, akkor most is ezzel fogom folytatni. Remélem minél előbb visszatér a régi életerős Cini.:)
Fogyiverseny résztvevőinek innen üzenem, hogy kitartás, megéri küzdeni, nincs is annál szebb, mikor a saját erődből elérsz valamit.
 Elmodhatatlanul büszke vagyok Cinire!:))) Gyönyörű teljesítmény ez a több, mint 8 kg, majdnem 8,5 kg, 2 hónap alatt.:)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény