Fitt müzli papucs a'la Nonó

Bizony papucs, nem szelet, hogy miért nem? Hááát, Nonó egy kicsit elméretezte és egy darab simán kettőnek felel meg. Na sebaj, ettől még nagyon finom, egészséges és legalább nem kell kétszer venni belőle.:)

Hozzávalók:

10 dkg zabpehely (aprószemű)
10 dkg Bió müzlikeverék (
nekem DM-es van, zabpehely, mogyoró, mazsola és asztalgyümik)
3 evk. xilit
1 cs. sütőpor
2 evk. mandulaszelet
pici rumaroma
2 tojás
2,5 evk. olívaolaj
1 dl tej

Először összekevertem a száraz anyagokat, majd beletettem a többi hozzávalóit is.:) Jó kis masszát kaptam így. Sütőpapírral kibéleltem a tepsit és a kezemmel rudacskákat formáztam, ez lett volna a müzli szelet...ami picit megnőtt.:)) Előmelegített sütőben 20 percig 190 fokon megsütöttem őket.

Összesen: 1356,7 kcal nekem 8 nagy papucs lett, így 169,5 kcal/db.

De simán lett volna belőle 16 darab normál szelet és akkor 84,7 kcal, vagyis annyi mint egy Cerbona, de ebben nincs cukor és magad csinálod frissen. Hamar kész és tényleg nagyon finom.:)

Jó étvágyat hozzá!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény