FittAréna beszámoló és képek...:)

Óriási élmény volt...összesen 6 teljes tornán vettem részt végül és egyből 10 percet csináltam kb...
durva volt, de a Lányokkal együtt kemények voltunk!:)) 

Köszi Lányok: Anett, Ildi, Zita, hogy ott voltatok, képviseltük a NonóÉletmód-ot, azt hiszem méltóképpen.:)

Illetve találkoztam még Nikivel is, aminek szívből örültem és két kedves blog olvasóval is.:) Köszönöm az élményt!:)

És akkor...
Kezdtünk Péntek-Enikő, Gárdus Bence Zóna-mix és Kick-boxxal.:)
Kick-box nagyon tetszett, Enikő kicsit kapkodott, de összességében jó indítás volt.:)

Kis csipet-csapat.:)



Én ezután elmentem a millitary style-ra....hát az basszus über kemény volt, kúsztunk, másztunk, majd meghaltam.:) De lenyomtam.:)

Utána vissza a Lánykhoz Kangoo-ra Sifivel.:) Óriási élmény volt...pedig feltörte a cipő a lábam, szegény Ildimnek még jobban...viszont itt annyit nevettünk.:)





Végre leültünk picit...
Itt tartottunk ebédszünetet...:)


Ebéd után, beálltunk Tatarek Iron Box végére Zitával, Anett is kukucskál.:)


Mi van? Hova, merre FEJEK.:)))


Ildim újratölt.:)


Béres Alexandrára nyomtuk, nekem ez tetszett talán a legjobban. Nagyon jó kis torna volt.:) És persze kemény.:)) Itt képek sem készültek, nyomtuk ezerrel.:)

Utána rögtön egy jó kis Katus Attila Zitával... nem hittem volna, de annyi guggolást csináltunk, hogy Rubint Réka a közelben nem volt.:)


Zitám, kő kemény a Csaj.:)


És utána Zitussal egy jó kis bailar aerobic, ami annyira tetszett, hogy szerintem tavasszal megcsinálom a tanfolyamot!:)))

Kemény volt, de valami csúcs!!!:D Ma mindenem fáj és bár aludtam több mint 10 órát, halál fáradt vagyok, azért ez kimerítő volt. De rengeteg újat láttam, hallottam, sokat tanultam. 
Óriási élmény volt!:)))

Ésss, 2012-es illetve 2013-as NonóÉletmód pólók!:)

scrapbook

A legújabb rajtam...
 Ahogy kértétek többen, nem trikó és megfelelő hosszúságú is. Kimondottan sportolásra (poliészter anyag), prémium ERIMA márka, tökéletes minőségű anyag (nem nyúlik) és nyomás (nem kopik).:) Ebből lesz négyféle szín, a megszokott színsávok szerint: kék, neonzöld, türkizkék (rajtam) és meggypiros.:) Élőben főleg nagyon szép a felső, letisztult és tökéletes minőségű! Ezen csak hátul van a logó, elől semmi, szerintem így sokkal szebb, igényesebb.
Mindegyiken egyforma fekete-fehéren a logó, ez lesz mindenen ezután. Pólóról és a "mindenről" bővebben...későbbiekben.:))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény