Hétvége.:)

Végre hétvége, ma együtt a kis családunk, holnap pedig Ádussal FittAréna.:)) De jóóóóó!!!:D

Tegnapi tornám végül RR 2010 45 perc álló részből 15 perc, abbahagytam mert, a Lányok futkároztak körülöttem és a lábemeléseknél féltem nehogy megrúgjam őket, utána inkább 2010-es felsőtest részt csináltam meg, majd az Alakreform magazin szerinti első napi hasizom részt. Kiadós kis torna volt jól esett. Ma, Amival az Anya-Lánya részt csináljuk meg a Magazinból.:)

Hamim tegnap! Háááát nem volt egy diétás a menüsor...
a mennyiségre figyeltem azért...

F: tejeskávé
R: egy korspitz, 1 sz. sonka, 1 sz. light mozzarella, pici vaj
T: egy kinder pingui
E: kisebb szelet hurka, mustárral, tk. zsemlével
U: kávé, majd egy U1 csokis-kókuszos müzli szelet
V: 3 sz. slim kenyér, 3 sz. sonka, pici trappista sajt, 
3 kocka U1 csoki
Éssss.:((( a tv előtt 3 szem Milka feketeerdő szaloncukor! 
Apa volt a hibás!!!;)

Súlyommal úgy állok, hogy 62,7-ről indultam és ma reggel 61,5 kg voltam.:) Örülök, alakul.:)

Holnap SÚLYADATKÜLDÉS, kérek mindenkit, hogy ne felejtse el küldeni az aktuális súlyát Timinek!!!

Mindenkit, aki teheti, várok a FittArénán!!! Gyertek oda 9-re és akkor tudunk még beszélgetni is az órák előtt egy kicsit. 

Elkészült valami szuper NonóÉletmód-os dolog is vasárnapra, ami majd 2013-ban lesz megvásárolható!:) Pont olyan, mint amilyennek megálmodtam! Rajtam már láthatjátok!:)))

Karácsonyra pedig további meglepetések várnak rátok!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény