Újabb óratípust próbáltam ki: Bodyshape

Bár kedden és csütörtökön is van Közös Torna a Lányokkal, tegnap is elmentem egy órára, mert máskor nem tudok, kicsit zsúfoltra sikeredett ez a hét.:)

Bodyshape órát választottam.:) Mikor odaértem a recepciós Lány (ritka módon) kedves volt, mosolygós. Visszaadni mondjuk nem tudott, így 20 forintosokkal fizettem majdnem hogy ki az órát, de jól esett a kedvessége, vidámsága...ilyen lányok kellenének minden Aerobic és Fitness terem recepciós pultja mögé.

Az órán sokan voltunk, kb 12-14-én...sokan jöttek közben is. Az oktatón először meglepődtem, egy jó 40-es Hölgy volt, igazából se nem szimpi, se nem unszimpi...kíváncsi lettem.:)

Mikor elkezdődött a óra, a tükörből észre vett, kérdezte egészségügyileg minden rendben van-e velem, voltam-e már hasonló órán stb...na ez már egy jó pont, mert ennek így kéne lennie mindenhol. Mondtam minden igen, aerobic oktatónak készülök, különböző óratípusokat próbálok ki. Na, onnantól tudtam figyelve leszek, de ez nem baj, csak még jobb teljesítményre sarkall.:)

Részletezhetném az órát, de egy szó, mint száz: BRUTÁLIS volt.:) Komolyan R. Réka és P. Enikő felvehetik a versenyt Ildikóval.:) Olyan kemény volt a csaj, annyi féle fajta gyakorlatot csináltunk, színes volt, mozgalmas, megéreztük (nagyon is) és élvezetes.:))

Ami nekem nagyon szuper, hogy aerobic alaplépesekkel melegített be, így tudtam gyakorolni, tudtam figyelni a testtartásomra és minden másra is. Utána aerobic rész volt a karmunkával, amikor szintén tudtam gyakorolni, step touch, V step...stb. Nagyon hasznos volt és rengeteg új mozgáskombinációt sikerült ellesnem.:)

Lassan betelik az első óralátogatási lapom, következőn is biztosan lesz hely Ildikó órájának...eszméletlen nő, eszméletlen lendülettel és energiával.:)

A végén sok siker kíván és mondta egy a lényeg, szeressem, amit csinálok, akkor jó edző leszek!:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény