Zumba Csepelen...

Alakulnak az aláírásaim.:) 
Tegnap este elmentem Eszterhez Zumbàra, a Csepel Plazaba.

Esztert, még a hoxas időkből ismerem, azóta mondhatom az ország egyik legjobb Zumba oktatója lett. Mindemellett Hot Iron edző is.:) Az óra szuper volt, baromi jó zene, jó hangulat, sok ember. Jól éreztem magam, tudtam követni, élvezetes volt.:)))

Persze voltak negatív dolgok is, mindig találok, ez vagyok én. De ez nem az óràval függ össze. Maga a hely nem volt szimpi, az emberek... a recepciós lány pedig kimondottan utálatos volt. Nem tudtam merre van az öltöző, majd a terem, mindenre oda böffentett valamit. Szoktàk volt mondani, nem ezt várnà az ember, na sebaj.

Végülis az óra volt a lényeg, ami tényleg csúcs volt. Eszter végig kommunikált, szemkontaktus, mindenkire odafigyelt, ugye nekem ezeket kell megfigyeltem...egy szó mint száz, nagyon jól éreztem magam.:))) Megyek Hot Iron-ra is, de asszem nem ebbe a terembe.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény