5. fogyókúra versenyünk nyertese...elképesztő átalakulás!


"Gyermekkorom átlagosnak mondható volt. Nem éltünk fényesen,de mindig volt mit enni és volt mit fölvenni. Átlagos testalkatommal átlagos gyermeknek érezhettem magam.Szüleim az udvarunkon teheneket tartottak. Kedvenceim közé tartozott a frissen leszűrt meleg tej. Olyan 6 éves lehettem(pontosan nem emlékszem), amikor elkezdtem hízni. A környezetemben szinte mindenki a nagy zsírtartalmú tejet tette felelőssé.Ma már tudom,hogy nem feltétlenül ez volt az ok,hanem a rendszertelen rossz minőségű ételek fogyasztása - de ezt akkor még senki nem tudta. Egyre csak jöttek föl a kilók, de ezt gyerekként nem igazán fogtam föl. A barátaim sohasem éreztették velem hogy kövér vagyok. Egyedül én kezdtem valamit érezni,de ekkor még nem tudtam mi az. Testi adottságaimat próbáltam kompenzálni a humorral,amit hála istennek tudtam kamatoztatni(és a mai napig megtartani).Mindig a társaság központjában voltam,ontottam a jobbnál jobb poénokat és vicces történeteket. Mindenki felhőtlenül boldog volt,csak én nem éreztem magam 100%-san vidáman. Ebből természetesen a környezetem mit sem érzékelt,csak egy vidám kövér kisfiút láttak.

Így teltek az évek,jött az általános iskola,majd a középiskola. Ekkor már 90-95 kg között mozogtam. Mindig néztem azokat a srácokat akik képesek voltak 5 nagy kört végigfutni,vagy egy kosárlabdameccset végigjátszani.Gondoltam ez nekem is megy.....aztán kiderült hogy mégsem. Eltitkolt bánatomat nagy mennyiségű ételbe fojtottam,az ételeket pedig magamba.

Véget ért a középsuli(főiskolára sajnos nem vettek föl) és el kellett kezdeni dolgozni.Nem is volt probléma,gondoltam hogy legalább megkeresem magamnak a pénzt.A munkahelyen sem volt semmi gond a súlyom miatt.Soha nem cikiztek miatta.
Egyszer az egyik kollégámmal fogadtunk hogy fél év alatt lefogyok 20 kg-ot. A tét egy tálca sör volt.Ekkor 115kg-ot nyomtam. Ment minden úgy ahogy menni kellett - gondoltam én.Szinte csak virslin éltem és alig vittem be rostot a szervezetembe,de nem érdekelt!Mindenki csodált hogy milyen "ügyesen" leadom a kilókat. A határidő végére sikerült megszabadulnom a 20 kilótól, amit persze az év második felében sikeresen visszaszedtem egészen 110 kg-ig. Ekkor jött egy nagy változás az életemben!

Hogy mi hozta ezt a változást még a mai napig sem tudom pontosan. Biztos vagyok benne hogy a kedves kis kolléganőmnek is volt egy kis(vagy talán nem is olyan kicsi) szerepe az egészben. Ő már egy ideje az Update módszer követője volt. Beszélgettünk erről sokat,aztán gondoltam belevágok és most tudatosan végig is viszem amit akarok. Nem volt konkrét célom csak egy:LE AKAROK FOGYNI!
2011.októberétől változtattam meg az életmódomat(ezt akkor még nem tudtam).Ekkor 110 kg voltam.Megfelelő táplálkozással - odafigyelve minden szükséges tápanyag bevitelére és a rendszeres étkezésre - és sportolással - otthon végezhető aerobik,Norbi,Réka,Czanik Balázs... - elindult szépen a fogyásom és életemben talán először boldog voltam.5 hónap alatt leadtam 25 kg-ot. Mindenki csodált és irigyelt. De én csak mentem tovább a célom felé. 2012.szeptemberéig kisebb-nagyobb ingadozásokkal tartottam azt a 80-85 kg körüli súlyomat. Már-már kezdtem elhinni hogy ennél lejjebb nem tudok menni. Ekkor a már említett kolléganőm szólt, hogy lesz egy fogyókúraverseny,ami szeptemberben indul és egy Nonó nevezetű hölgy szervezi az egészet.Ekkor jött egy újabb "katt".

Beneveztem.Ez előtt nem sokkal ismertem meg az Isanity-t. Gondoltam hogy ez legalább két hónapomat lefedi,aztán lesz ami lesz. Minden nap,az edzéshez hozzátartozó naptár szerint elvégeztem az edzést. Nem volt betegség,nem volt időhiány,nem volt fáradtság! Be kellett bizonyítanom hogy képes vagyok rá! Egy egész csoportot mégsem hagyhattam cserben. Eltelt a két hónap,de vágytam a további kihívásokra. A párom,a szüleim,a munkatársaim mind büszkék voltak rám!Ekkor döbbentem rá,hogy életmódot váltottam. De még volt egy hónap a verseny végéig. Találtam egy másik edzésprogramot a P90x-et és a hátralévő időben ezt az edzést alkalmaztam. És hát az eredményt már tudjátok - 62.9 kg. Nem csak fogytam,hanem rengeteget erősödtem és formálódtam. Új dolgok kerültek előtérbe és végre merek tervezni.Hiszem hogy bármit elérhetek.

Nem győzöm köszönetemet nyilvánítani azoknak az embereknek akik végigkísérték életem ezen szakaszát.

Legyen ez a kis történet mindenkinek egy kezdő erő a legközelebbi versenyre! Köszönjük Nonó, hogy elhitetted velünk hogy a lehetetlen is lehetséges. Ígérem, hogy bárki aki segítséget kér tőlem vagy csak egy pár jó szót vár valakitől, én ott leszek. Hiszem, hogy erre születtem és 26 év kellett hogy erre rájöjjek. De tudom, hogy sohasem késő!

MINDENKINEK KÖSZÖNÖM!"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény