Mikulás...és egyebek

Sokszor kéritek, tegyek képet a Gyerekekről is, tessék, 
életmód, család...minden.:)

Ezzel a fini Brownie-val vártuk a Mikulást, természetesen xilittel készült és tönkölyliszttel.:)


Az erős négyes, ők mindig számíthatnak majd egymásra.:)


Amica olyan bátor volt és aranyos és gyönyörű.:))) 
Elfogult vagyok, vállalom.:)
Hátul, Nővérkémnek NonóÉletmód-os bögrét hozott a Mikulás.:) Boldog.:))


Édesek.:) Mikulás bácsi kedves volt, én bevallom szerelmes vagyok belé...persze Ő Ádus.:) Nem bukott le idén sem.:) A három kicsi előtt legalábbis nem...


Pancim is úgy örült.:) Másik édes, drága, gyönyörű Kicsikém.:)


Háááát van csoki bőven, nem baj, beosszuk.:))


Édesek...imádom Őket!:)


HOLNAP! NonóÉletmód Mikulás Aerobic és Party!!! 
Aki szeretne, szeretettem várom!:)

Ésssssssssss ma meghozta a Mikulás bácsi a csodaszép NonóÉletmód bögrécskéket, aki kért, azzal felveszem a kapcsolatot még ma...aki szeretne, írjon nekem.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény