Nonó, Lekváros-csokis mandula kockája

Vágytam valami édességre, ami nem nagyon hizlal, ízek kavalkádja és finom is.:)) Ezt találtam ki:

Hozzávalók:
5 tojásos piskótához, 5 tojás, 
5 evk. tönkölyfehérliszt, 5 evk. xilit
összesen 6 evk. házi baracklekvár (ez cukros volt, de ennyi kell.:))
fél literrel tejjel elkészített csokipuding, 5 csapott evk. xilittel
3 marék mandulaszelet

Elkészítése:
Megsütöttem a piskótát, majd még melegen félbe vágtam és megkentem az 3 evk. baracklekvárral, rá a langyos (ameddig sült a piskóta, megcsináltam a pudingot) csokipuding fele, következő piskóta, lekvár, puding másik fele és mandulaszeletek.:)

Ment a hűtőbe pihenni 1-2 órára és kész is volt.:))) Nyamiiii lett.:))) Mutatós és finom is.:)

Egy kedves NonóÉletmód-os csoporttagunk azt írta, azért szereti a receptjeimet, mert egyszerűek, nem tartalmaznak drága hozzávalókat, finomak és egészségesek is.:) Ez nekem annyira jól esett.:))

Éssss, ugyan ez eperlekvárral, vanília pudinggal, esetleg kakaós piskótával...jajjj.:))

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény