Élek, virulok.:)

A tegnapi tanítás kemény volt, átvettünk pár tételsort és agyilag nullára lefáradtam.:) De mint mindig most is élveztem és sok újat tanultam.:)

Ma, a holnapi dupla óráimra készültem fel illetve ezekre tornáztam:

Összesen mozogtam egy órát, jól esett nagyon. Holnap dupla óra, szerda felkészülés, csütörtök dupla óra.:)) Előző pénteken nem jutottam el óralátogatásra, a havazás miatt, most tervben van. 

Mozogjatok ti rendszeresen, tényleg annyi energiát ad!:)

Remélem mind a 313 versenyző elküldte tegnap estig az adatait Timinek, ma este vagy holnap felkerül az első résztábla a blogra.:)
 Vajon ki vezet?:)) 
Továbbra is mindent bele...2 hét alatt 1-1,5-2 kg mínusz tökéletes eredmény. Több levelet kaptam, hogy kevés az 1 kg. Nem kevés. Hízni sem pár hét alatt hízunk meg. Adjunk időt magunknak és fogyjunk lassan, de egészségesen, nagyon fontos!!!:)

Legyen szép napotok.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény