Müzlis rúd Nonó módra

Igazából nem tudtam találóbb nevet kitalálni a mai sütimnek, mert annyi finomság van benne, de így talán a legkönnyebben megjegyezhető.:)) De lehetne, egyszerűsített Püspök kenyér is.:)

Szokás szerint egyszerű és finom.:)

Hozzávalók:
1 dz. tejföl (továbbiakban ezzel a dobozzal=pohár mérünk)
1 pohár rizsliszt
1 pohár Bió Gyümölcsös müzli 
(DM, van benne: mazsola, mandula, asztal gyümik)
1/2 cs sütőpor
2 tojás
2 evk. olívaolaj
3 evk. xilit
1 tk. folyékony édesítőszer
1 evk. kókuszreszelék
vanília aroma

Összekevertem, őzgerincformába öntöttem és 190 fokon 30 percig sütöttem.:) 

Véleményem szerintem nem lett nagyon édes, így pont tökéletes tízórai és uzsinak, egy kávé vagy tea mellé. De ha valaki édesen szereti tegyen bele 1,5-2 tk. folyékony édesítőt még vagy pici diabetikus lekvárral is finom lehet.:)

A kalóriabázis 2243 kcal-t mond rá, nekem 12 jókora szelet lett.
Egy szelet: 186 kcal.

(A kalória csökkenthető, ha a gyümölcsös müzli helyett zabpehely kerül bele és esetleg egy evk. szeletelt mandula)



Jó étvágyat kívánok.:)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény