NonóÉletmód 6. fogyókúra verseny résztvevői és a kezdő tábla

Egyszerűen szavakat nem találok...de komolyan.:)

Rengetegen jelentkeztek a versenyre!:) 2013 mindenkinek változást hoz meglátjátok! Mindenki aki jelentkezett már egy lépéssel közelebb került a céljaihoz! Én tudom, hogy mindannyian megtesztek mindent az elkövetkező 4 hónapban ahhoz, hogy nyárra elérjétek az álmotokat, legyen az bármi!:) A céljaink visznek minket előre.:) 

Nagyon boldog vagyok, hogy fiúk is jelentkeztek, ráadásul szép számmal, 9-en!:) Büszkeség és boldogság.:) Természetesen így már külön táblázatot kaptak és külön díjazás is lesz.:)))

A lányok pedig jelentkezési rekordot döntöttek, ugyanis 304 lány vágott neki a fogyinak és áll készen arra, hogy változtasson a NonóÉletmód csapattal együtt az életén!

Vagyis, összesen 313 résztvevője van a 6. versenyünknek! Csodálatos!:)

Itt is köszönöm a kedves szavakat, leveleket, amiket  a képekhez kaptam. Fontosak vagytok nekem, a csoport és az egész közösség, minden erőmmel azon vagyok, hogy segítsek, motiváljak és ott legyen mindig, mikor szükséges. Veletek együtt tartok én is a céljaim felé, ti erősítetek meg nap mint nap, amit viszont én köszönök.:)

Kezdőtáblák:


















!!!FONTOS!!!

Timi rengeteget dolgozott az elmúlt napokban !!!amit ezúton is szívből köszönök neki:)!!! éppen ezért lehet a táblázatban elírás vagy hiba, ez úgy gondolom természetes. 

 A kezdő tábla többet NEM frissül, ettől függetlenül becsatakozás van, de mindig az aktuális 2 heti táblában lesznek a résztvevők adatai!:)

Az első súlyadatküldés: Január 20.! (kétheti adatküldés van)

Mindent bele Lányok és Fiúk!:D

Megjegyzések

  1. Nagyon köszönjük mi is Neked, illetve Timinek is. Nélkületek sokkal nehezebben menne!

    VálaszTörlés
  2. és gondolj bele, hányan csinálják úgy, hogy nem mertek jelentkezni, de otthon ugyanúgy figyelnek... :) (mint pl. én:))
    köszönjük. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Zabfelfújt, vagyis Zabkoch Nonó módra.:)

Pizza tészta recept

Kefires-epres kevert sütemény